Thursday 16 June 2011

kepala batas

salam sejahtera semua :))
er , intro xleh blah ! haha ..
k hye , today , akuh cta psl stdy akuh .. lets begin !
agak lama an akuh x cta psl stdy akuh .. sepatutnya , 14/6 yg lpas , aku ada orientasi kt ptpl .. tp aku x p .. malaih ~ -.-'
k , ari selasa , aku dpt surat dri MOSTI - Kementerian Sains dan Teknologi .. under kementerian tuh la an .. soh aku p dgar taklimat ari ahad nih kol 10 pgi smpai 3 ptg .. er , lma tuuu ......
mulanya aku xmau p .. pas 2 mak , mkngah , pkngah dok soh p dgar jgk .. aku pon ha ........ hahaha ..
sbnarnya , aku pon xsbar gak nk p dgar .. haha .. tgk ada course apa nnt kt sna .. mgkin bnyk psl kmahiran ~ bes gak .. xyah pcah kpala sgt nk BELAJAAARRRRR .. haha .. agak malaih la nk belajar balik .. -.-' haha
k la , SUNDAY :))

No comments:

Post a Comment