Wednesday 23 March 2011

mud 50/50

ok , aku dh ambk rsult spm pgi td .. aku 50/50 .. haha .. 1st , sbb my BM gred .. 2nd , wa .. aku sronok ! sbb aku cuma dpt 1 GAGAL ! hahaha ... aku mmg expect yg aku akn dpt bntk GAGAL ... las2 , dpt 1 ja .. iaitu , MATH ! grrr ... mmg ptot la gagal an , paper 2 jwab soalan myb lam 10 soalan ja .. haha .. krtas objktif lak , leh 'TIANG 'an ! haha .. ok la 2 ngan rsult spm aku .. better than rsult pmr dlu kot ? huhu .. wlaopon mak ngan papa aku x puas ati .. haha .. tp bg aku , its fine :) 
td pgi aku smpai2 sklh , mmg rmai gla kt luar gate sklh .. sumanya xleh msok .. sbb ada yg pkai sluar pendek ngan ksut slipper .. haha .. aku pakaian ok ja , A ... haha .. but , aku pkai slipper -.-'  huhu .. k , pas 2 nmpk la rmai yg dh len an .. rmbut suma dh dye .. ada yg dh kurus , ada yg dh gmok .. mcm2 g la .. yg besnya , ada sesetengah pakaian x-stdent ni an , huuhh ! @@
- bju ala2 nk msok hutan sbb serba HIJAU ! + ngan jaket HIJAU ! adoi ~
- kasut BERBULU
- kasut tumit tinggi / high heels
- bju JARANG smpai nmpk bra -.-'
- mekap ala2 nk p CLUB !
haha .. cm 2 la ciri2 yg aku nmpk td msa kt sklh .. btl la .. xtpu ler .. mcm2 g la .. smpaikn GUARD sklh aku ckp cm nk bt PARTY ! haha .. bes gak la td .. jmpa kwan2 blik an .. rndu2 .. tp sat ja .. ada yg dh ambk rsult , trus blik .. xsempat nk sembang .. huhu ..
selesai bab 2 , aku ngan kwan p jmpa ckgu kt blik guru .. sembang2 ngan ckgu suma , ckgu soh aku mnta UiTM .. ok , aku try mnta nnt ..tp kna cpt la ..tkot nnt xdpt an .. hm .. esk ka lusa ka , aku bt permohonan .. hrap2 dpt la .. sng ckit .. psl course , em , stil donno .. later lah .. ~

No comments:

Post a Comment