Saturday 21 May 2011

start a new life :))

hey ~ arinih dgn pnoh smangat , akuh mao mulakn idup yg bru .. i mean , kna start fkirkn psl stdy akuh ..
skunk nih dh may dh .. jun akuh start klas .. masa , akuh xtau g .. but jdual aku dh ada ..
n aku nk stdy leklok .. if blh , aku nk cri part time job .. mcm kja kt kdai kek or roti pon ok wat .. kn ? tp kna tgk jdual aku nnt la kn ..
then , abs stdy 15 bulan , aku dh dpt kja , kja leklok gak , dpt gji .. yeahh !! aku blnja sakan la an .. hahaha .. bes kot stdy 15 bulan , pas 2 trus dpt kja dh .. em , kra umo aku 19 cm tuh , aku dh dpt kja n dh ada sjil dip dh .. but , kna stdy trer2 gak la .. cm akuh nih yg pandai sangaattt bkn sng nk dpt dip .. hahaha .. gji kja yg aku dpt nnt pon , miss kt ptpl 2 ckp ok gak .. leh nek pgkat suma n gji leh dpt smpai 4 ribu .. hahaha .. lmbt g la klu nk dpt gji smpat 4 ribukn .. mula2 nih , xdpat la 4 rbu tuh .. slow slow ma ~
so , skunk nih , aku nk cri part time job n stdy hard ! and u ! u ! u la yg bca blog akuh nih ... hehe .. stdy hard jgk okey :))
k la .. aku nk mkn .. lapaaaaqqqqqqq !! tgh ari dh nih .. mkn lom g , mndi pon lom g .. awl g .. kn ? haha .. k k chawww ~ :D

No comments:

Post a Comment